Naast een zeer interessante prijs heeft Etna tevens de garantie en service als belangrijke peiler staan. Mede daarom ontvangt u
2 jaar volledig + 3 jaar onderdelen garantie bij aankoop van uw
ETNA kookplaat keramisch inbouw KC160ZT. Lees hieronder wat deze garantie exact inhoudt.
Wat valt er niet onder deze garantie? Storingen voortkomend uit gebruikersfouten en kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie.
Zelf de meest voorkomende problemen oplossen Om de meest voorkomende en eenvoudige storingen op te kunnen lossen heeft Etna Nederland een kennisbank samengesteld. Wij adviseren u deze - voor het maken van een afspraak voor de monteur - even te raadplegen om zodoende kleine problemen en gebruikersfouten direct op te kunnen lossen.
Kennisbank met vragen en antwoorden op veel voorkomende storingen Wat houdt de garantie in? Standaard krijgt u twee jaar volledige fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie omvat arbeidsloon, voorrijkosten en onderdelen. De 5 jaar garantie regeling houdt in dat u - naast de normale 2 jaar volledige garantie - in jaar 3, 4 en 5 geen kosten heeft voor arbeidsloon en onderdelen. U dient in deze drie jaren bij bezoek van de monteur alleen de voorrijkosten te voldoen.
LET OP: indien u recht heeft op 5 jaar garantie, dient u uw aankoop zelf te registreren ! Bij aankoop van een Etna apparaat waarop u 5 jaar garantie krijgt dient u zich binnen 30 dagen na aankoop te registeren. Dit is belangrijk aangezien u alleen dan in aanmerking kunt komen voor de 5 jaar Etna garantie. De registratie is vrij eenvoudig uit te voeren. Zorgt u ervoor dat u beschikt over het volledige type en serienummer van het apparaat.
Registreer uw Etna apparaat Wat te doen bij een storing? Wij adviseren u om - zowel binnen als buiten de garantie - uw storing direct bij ons te melden. Dit kunt u telefonisch doen via 035-6918115, maar bij voorkeur per email naar info@deschouwwitgoed.nl. Aangezien De Schouw Witgoed een eigen service- en technische dienst heeft kunnen wij - op basis van onze ervaring - een snelle inschatting van uw probleem of storing maken. Afhankelijk daarvan ondernemen wij de beste stappen om goed en snel uw probleem op te lossen. Mocht u er echter liever uw storing direct bij Etna Nederland melden, dan kunt u dit rechtstreeks via de service website van Etna uitvoeren:
www.etna.nl Direct contact opnemen met Etna service De afdeling service van Etna is eveneens telefonisch te bereiken op telefoonnummer 0900 - 555 00 02 (€0,25 pm).