Suggesties en klachten

Op deze pagina kunt u terecht voor het doorgeven van suggesties en klachten. Voor beide geldt dat u ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Ook bij klachten proberen wij dan ook niet alleen te zoeken naar de oplossing, maar ook te kijken hoe we processen of producten kunnen verbeteren om deze klachten in de toekomst te voorkomen.

Suggesties

Natuurlijk zijn er altijd zaken voor verbetering vatbaar. Vandaar dat wij zeer benieuwd zijn naar uw suggesties en verbeteringen. Dus heeft u een goed idee of heeft u een tip voor verbetering van informatie voorziening, aflevering, service, product aanbod? Laat het ons weten. Bij voorkeur per e-mail naar [email protected].

Klachten

Wij - en de externe mensen die voor ons werkzaamheden uitvoeren - trachten de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren. Ondanks dit voornemen kan het natuurlijk voorkomen dat u het niet met ons eens bent of dat bepaalde werkzaamheden niet goed of onvolledig zijn uitgevoerd.

Wij zouden graag van uw klachten op de hoogte gesteld willen worden. U kunt uw klachten mailen naar [email protected] of per post aan ons voorleggen.

De Schouw Witgoed
afd. Klantenservice
Nieuwe Brink 18-20
1404 KB  BUSSUM


Zou u bij uw klacht of suggestie zo vriendelijk willen zijn uw contactgegevens te vermelden? Wij zullen binnen drie dagen na ontvangst van uw melding contact met u opnemen.

Indien u klacht niet naar tevredenheid door ons wordt opgelost
Leidt bovenstaande aanvraag niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.