Storing en schade bij aflevering

Helaas kan het voorkomen dat bij de levering van uw bestelling een of meerdere producten niet blijken te functioneren of bij transport schade hebben opgelopen. Onderstaand vindt u enkele belangrijke controlepunten en de procedure voor het melden van uw storing.

Storing bij levering

Mocht na het aansluiten van het apparaat blijken dat deze niet of niet juist functioneert, dan verzoeken wij u allereerst nogmaals de aansluitingen aan de hand van het montage voorschrift te controleren. Tevens is het belangrijk om de gebruiksaanwijzing te controleren. Ter voorbeeld: de oven van bepaalde Smeg fornuizen functioneert alleen als de klok is ingesteld. Iets wat u in de gebruiksaanwijzing kunt terugvinden.

Mocht echter - na het lezen van de gebruiksaanwijzing - de storing blijven bestaan, neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch of per e-mail contact met ons op. Aan de hand van de aard van de storing zal besloten worden hoe dit probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Schade bij levering

Bij aankoop van een product trachten wij - mits expliciet vermeld staat dat het om een showroom of b-keuze gaat - het product vakkundig en onbeschadigd af te leveren. Het kan - om welke reden dan ook - echter voorkomen dat een product beschadigd blijkt te zijn.

Neemt u bij schade aan het product zo snel mogelijk per email of telefonisch contact met ons op. In overleg met u gaan we bepalen of we het beschadigde deel kunnen vervangen of dat we u een financiƫle vergoeding voorstellen. Bij zware schade zal het product - eventueel na bezoek van de monteur - omgeruild worden.

Melden van schade en storing

U kunt uw schade of storing telefonisch of per e-mail melden bij onze klantenservice. Na ontvangst wordt op basis van de aard van de melding besloten hoe het probleem het beste en op de snelste wijze verholpen kan worden. Wij zullen u hier telefonisch of per e-mail over inlichten.