Op een
LOFRA afzuigkap blokmodel SPOT NG ontvangt u
2 jaar volledige garantie. Deze garantie betreft het gehele pakket dus de voorrijkosten, het arbeidsloon en de eventueel benodigde onderdelen.
Wat valt er niet onder deze garantie? Storingen welke voorkomen uit gebruikersfouten vallen niet onder de garantie. Tevens vallen de kunststof onderdelen buiten de garantie regeling.
Wat te doen bij een storing? Wij adviseren u om allereerst rechtstreeks contact met ons op te nemen. Natuurlijk is het ook mogelijk om contact op te nemen met de fabrikant, maar dan zijn wij niet op de hoogte van uw storing en kunnen wij u dus niet ondersteunen. U kunt ons het beste per mail
info@deschouwwitgoed.nl of per telefoon op nummer (035) 69 18 115 bereiken.
Uw storing zal vervolgens besproken worden met Lofra Nederland en vervolgens zal - afhankelijk van de uitkomst van dit gesprek, uw woonplaats en de planning - worden besloten of de service dienst van De Schouw Witgoed of van Lofra Nederland naar u toe zal komen.
Hierover zult u gebeld worden, zodat er direct een afspraak gepland kan worden.
Online service formulier Mocht u uw storing digitaal doorgeven dan is het ook mogelijk onderstaand formulier op de website van DeNardi BV in te vullen. DeNardi is importeur van de Lofra fornuizen in Nederland en zodoende verantwoordelijk voor de afhandeling van uw service aanvraag.
Online service formulier voor storingen aan Lofra fornuizen Contactgegevens Lofra Nederland: Wij prefereren dat u uw storing bij ons meldt zodat wij u van dienst kunnen zijn. Mocht u er echter de voorkeur aangeven rechtstreeks contact op ten men met Lofra Nederland dan kunt u dit doen op telefoonnummer 0180-647000 of per mail op info@denardi.nl