Liebherr UG1211 onderbouw vrieskast
Vrieskast met 3 laden, nishoogte 82 cm
Nettoinhoud: 101 liter
energieklasse A+
Algemeen:
- energieklasse A+
- gemiddeld jaarlijks energieverbruik: 187 kWh
- onderbouw model
- decorlijsten montage
Vriesgedeelte:
- inhoud: 101 liter
- Invriescapaciteit: 12 kg/24 uur
- Bewaartijd bij storing: 24 uur
- SuperFrost
- SmartFrost
interieur:
- 3 vriesladen
- Uitneembaar door VarioSpace
- FrostSafe: vriesladen zijn gesloten, koude blijft in de lade
Overig:
- draaideur richting: rechts
- draairichting deur wisselbaar
- geluidsniveau: 39 dB
- klimaatklasse: SN-T
Beschrijving UG1211
Lees verder
De Liebherr UG1211 is een onderbouw vrieskast uitgevoerd met decorlijsten. De vriezer beschikt over een inhoud van 101 liter welke is onder verdeeld in 3 laden. Praktisch hierbij is het SmartFrost vriessysteem, welke zorgt voor minimale ijsaanrijping.
De UG1211 is verder uitgevoerd met een energieklasse A+ label en wordt standaard geleverd met handgreep.
De UG1211 is verder uitgevoerd met een energieklasse A+ label en wordt standaard geleverd met handgreep.
Info van fabrikant
Specificaties
Model
Vrieskast
Energieklasse
Energieklasse A+
Buitenmaten ( h x b x d )
820 x 597 x 570 mm.
Inbouwmaten ( h x b x d )
820 x 597 x 570 mm.
Productcode fabrikant
UG-1211-20
Merk
Liebherr
Soort
vrieskast
Deur montage inbouw
Decorlijsten
Soort koelkast
Onderbouw (onder aanrecht)
Inhoud vriesgedeelte (liters)
101,00
Nishoogte inbouw (cm)
± 82 cm.
No-Frost vriessysteem
Low-Frost: weinig ontdooien
Installatie
Zorg vóór bestelling dat de maatvoering & bevestigingssysteem (sleep / deur-op-deur) klopt. Pak de vriezer uit en plaats deze volgens de voorschriften. Monteer vervolgens uw eigen keukendeur hier weer op. Wacht 4 uur alvorens de vriezer aan te zetten.
Garantie
BURAM, importeur van Liebherr in Nederland, geeft 2 jaar volledig + 6 jaar onderdelen en arbeidsloon garantie bij aankoop van de LIEBHERR vrieskast onderbouw UG1211-20. Alle huishoudelijke koelkasten, vriezers en wijnkasten komen in aanmerking voor 2+5 jaar zekerheid. Van het derde tot en met het zevende jaar na aankoopdatum betaalt u in het geval van een storing niet voor onderdelen en arbeidsloon. U betaalt dan uitsluitend de voorrijkosten
In het geval van een storing heeft u tot en met het zevende jaar garantie op onderdelen en arbeidsloon. In de verlengde garantieperiode van het derde tot en met het zevende jaar worden alleen voorrijkosten berekend.
Alleen zelf registereren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een servicebezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een servicebezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
In het geval van een storing heeft u tot en met het zevende jaar garantie op onderdelen en arbeidsloon. In de verlengde garantieperiode van het derde tot en met het zevende jaar worden alleen voorrijkosten berekend.
Alleen zelf registereren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een servicebezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een servicebezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Reviews (0)
Alternatieven
Huidig product
Video
Product vragen (0)
Wat klanten over ons zeggen...
- Wij hebben hier een nieuw fornuis…
1 april 2024
N. Fruijtier
Wij hebben hier een nieuw fornuis gekocht. De adviseur was niet alleen vriendelijk en behulpzaam maar ook deskundig, hij wist goed waar hij het over had, iets wat bij de grotere zaken nogal eens tegenvalt. Vlotte levering (alles op voorraad) en montage. Wij zijn zeer tevreden over de service van de Schouw
Lees op trustpilot.nl - Topp service!
22 maart 2024
Kornelis Bos
Al eerder meerdere apperaten bij De Schouw Witgoed besteld en was / ben zeer tevreden.
Nogmaals vriendelijke dank voor de bezorging in Groningen en een compliment voor de bezorger uiterst vriendelijk en een prima uitleg.
Lees op trustpilot.nl - Oldskool advies, beleving en service!
20 maart 2024
Klant
We waren op zoek naar een goede oven voor een leuke prijs. Dat is goed gelukt. In de winkel werden we goed geïnformeerd door vriendelijk personeel. Binnen een week werd de oven thuis afgeleverd. Daar kan, wat ons betreft, geen online winkel tegenop.
Lees op trustpilot.nl