
Wacht a.u.b...
Beschrijving GN3113
Lees verder
155 cm. hoge vrieskast uitgevoerd met een inhoud van 257 liter. De Liebherr GN3113 beschikt over een No-Frost systeem en hoeft zodoende nooit meer ontdooit te worden.
Praktisch bij deze vriezer is de eenvoudig te openen hevelgreep, het LED temperatuur display voor het nauwkeurig instellen van de temperatuur en de degelijke eenvoudig te openen vriesladen.
Praktisch bij deze vriezer is de eenvoudig te openen hevelgreep, het LED temperatuur display voor het nauwkeurig instellen van de temperatuur en de degelijke eenvoudig te openen vriesladen.
Info van fabrikant
Liebherr GN3113 vriezer kastmodelWit
No-Frost: nooit meer ontdooien !
Energieklasse A++
- Energieklasse A++
- Energieverbruik per jaar: 245 kWh
- Energiekosten bij gemiddeld verbruik: 56 euro
- Netto inhoud vriesgedeelte: 257 liter
- Aantal vriesladen: 6
- Behuizing: wit
- Klimaatklasse: SN-T
- Invriescapaciteit: 22 kg/24 uur
- Bewaartijd bij storing: 34 uur
- Geluidsniveau: 40 dB(A)
- Spanning: 220 / 240 Volt
- Aansluitwaarde: 1,3 A
Uitrustingsvoordelen:
- LED temperatuurdisplay
- Akoestisch deuralarm / temperatuuralarm
- Hevelgreep
Vriesdeel
- Automatisch ontdooisysteem
- Verlichting
Specificaties
Model
Vrieskast
Energieklasse
Energieklasse A++
Buitenmaten ( h x b x d )
1555 x 697 x 750 mm.
Productcode fabrikant
GN-3113-20
Soort
vrieskast
Kleur
Wit
Uitvoering
Vrijstaand
Inhoud vriesgedeelte (liters)
257,00
No-Frost vriessysteem
No-Frost: niet ontdooien
Installatie
Haal de vriezer uit verpakking en zet deze op de plaats. Zorg ervoor dat de vriezer stabiel staat en stel deze waterpas. Na plaatsing dient u minimaal 4 uur te wachten (24 uur bij liggend vervoer), alvorens de vriezer aan te zetten.
Garantie
Liebherr Nederland geeft 8 jaar volledig garantie bij aankoop van de LIEBHERR vrieskast no-frost GN3113-20. Alle huishoudelijke koelkasten, vriezers en wijnkasten komen in aanmerking voor 8 jaar zekerheid. Dit betekent dat u, bovenop de fabrieksgarantie, van het derde tot en met het achtste jaar na aankoopdatum garantie ontvangt op alle onderdelen en arbeidsloon en geen voorrijdkosten betaald. Het enige wat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf kosteloos registreren.
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Reviews (0)
Alternatieven
Best verkocht in klasse
Ander merk of kleur
Huidig product
Voor meer
Luxere Liebherr
Video
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
Goed advies en prettig om in de buurt te kopen.
14 september 2025
Martijn Boer
Goed advies. Vriendelijk en ook goede service gekregen. Heel duidelijk wanneer de monteur zou komen. Was in dit geval binnen 2 dagen.
Het is fijn om in de buurt iets te kopen en dan ook makkelijk terug de winkel in te lopen voor ‘n vraag. Veel beter dan online iets te kopen.
Lees op trustpilot.nl
UITSTEKENDE SERVICE EN LEVERING
4 sept. 2025
T.M. Bus
* SNELLE LEVERING
* ER WORDT REKENING GEHOUDEN MET WENSEN OMTRENT LEVERING
* STERKE JONGENS DIE VOORZICHTIG WASMACHINE OP 2E VERDIEPING ZETTEN , AANSLUITEN EN OUDE RETOUR NEMEN
* MOGELIJKHEID TOT BETALEN IN 3 TERMIJNEN
Lees op trustpilot.nl
Goede service geleverd Tevreden klant…
15 aug 2025
Klant
Bij de levering bleek de wasmachine beschadigd. En deze werd niet afgeleverd. Na een telefonisch contact is dezelfde dag een nieuwe wasmachine gebracht en geïnstalleerd door vriendelijk personeel van de Schouw zelf. Dank voor de goede service. De AEG wasmachine bevalt goed. Geluid is zacht en wast goed schoon! Het oude apparaat is meteen afgevoerd.
Lees op trustpilot.nl













