Wacht a.u.b...
Sorteer op ![]() |
---|
2 review(s) per pagina |
Voldoet prima, maar de oude koelkast was na 30 jaar ook wel aan vervanging toe.k wel toe
Prima kast met voldoende koel- en vriesruimte.
prima koel/vriescombinatie,werkt prima.
9
Lees verder
NoFrost – nooit meer ontdooien!
Een terugkerend fenomeen: één keer in de zoveel tijd moet je eraan geloven: het ontdooien van de vriezer. Alles uit vriezer, ijs van de wanden halen... Met NoFrost in de RB371N4EW1 is dat verleden tijd! De NoFrost techniek zorgt ervoor dat vochtige lucht wordt afgevoerd, waardoor er geen ijs kan ontstaan. Dat is zuiniger, maar scheelt vooral heel veel tijd.
Multi Air Flow
Multi Air Flow is een speciale techniek voor de luchtcirculatie. Doordat de lucht naar alle hoeken wordt verspreid, is de temperatuur overal gelijk en is de koelkast snel weer op temperatuur als de deur geopend wordt.
Fast Freeze
Super snel invriezen? Dat kan met Fast Freeze: door de dubbele luchttoevoer wordt het razendsnel tot wel -25°C in de vriezer! De smaak van de producten blijft zo ook nog eens optimaal.
Extra diepe vrieslade
De vrieslades van de RB371N4EW1 zijn net wat hoger dan normaal. Ideaal voor een feestje, waarbij toch vaak grotere hoeveelheden voedsel worden ingeslagen. Of als je veel voedsel wil inslaan, zonder feest. Gewoon het hele jaar door.
Crisperlade
Groente en fruit langer bewaren kan in de Crisperlade van de RB371N4EW1. De vochtregulering van deze lade is instelbaar, en daardoor ideaal om producten in te bewaren waarvan je wil dat ze wat langer koel blijven.
Om de kwaliteit te onderstrepen ontvangt u bij aankoop van de HISENSE koelkast RB371N4EW12 jaar garantie! De eerste 2 jaar periode betreft de volledige dekking van voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen. In het 3e t/m het 5e jaar betaald u alleen de voorrijkosten bij het bezoek van de monteur.
Wat valt er niet onder deze garantie?
Storingen voortkomend uit gebruikersfouten en kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie.
Garantiecertificaat
Na registratie van uw aankoop op de website van HiSense ontvangt u een garantiecertificaat. Mocht u in deze periode een storing hebben, dan kunt u dit certificaat overleggen. Registreer uw apparaat voor 5 jaar garantie regeling
Wat te doen bij een storing?
Natuurlijk kunt u rechtstreeks contact opnemen met HiSense, echter wij geven er de voorkeur aan dat u uw storing bij ons meldt. Dit in verband met het simpele feit dat wij kortere lijnen met hen hebben en in deze graag iets voor u willen betekenen. U kunt dan ook het beste een mail sturen naar info@deschouwwitgoed.nl of bellen naar telefoonnummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed beschikt over een eigen servicedienst, hebben wij de nodige ervaring en zullen wij dan ook allereerst proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. Mocht dit niet lukken dan zullen we in overleg met HiSense bepalen hoe we het beste uw storing op kunnen lossen.
Contactgegevens HiSense service dienst:
U kunt desgewenst uw service aanvraag per e-mail ingeven via het service@quantiselectronics.com. Telefonisch is de servicedienst van HiSense te bereiken op nummer (085) 500 0402.
Wacht a.u.b...
Sorteer op ![]() |
---|
2 review(s) per pagina |
Voldoet prima, maar de oude koelkast was na 30 jaar ook wel aan vervanging toe.k wel toe
Prima kast met voldoende koel- en vriesruimte.
prima koel/vriescombinatie,werkt prima.
9