Bij aankoop van uw
ZANUSSI kookplaat inbouw rvs ZGH76534XS krijgt u
2 jaar garantie. Deze garantie betreft het voorrijden van de monteur bij u thuis, de benodigde onderdelen en de tijd welke de monteur bezig is aan de reparatie.
ACTIE: nu 2 + 2 jaar garantie op een een geselecteerde Zanussi was- en/of droogautomaat bij aankoop van 1 juni t/m 31 december 2021. Bij onderstaande apparaten ontvangt u bij aankoop geheel kosteloos 2 + 2 jaar garantie. De 2+2 jaar garantie bestaat uit 2 jaar fabrieksgarantie en 2 jaar aanvullende garantie.
Wasmachines: ZWFN7140, ZWFN7145, ZWFN8240, ZWFN8245, ZWFROMA, ZWFC7265, ZWFN8260, ZWF9147NW, ZWF10KGS, ZWFPISA, ZWFPARMA, ZWFVENEZIA, ZWY61225NW, ZWQ71235NS
Was/droogcombinatie: ZWD8169NW
Drogers: ZDH8473NW, ZDH8353W, ZDH8345NW, ZDH8300NW, ZDH7300NW, ZP825DCC, ZDC8245NW, ZDC8200NW, ZDP7200NW, ZTE7101PZ, ZDHBARI
U dient hiervoor uw aankoop wel zelf aan te registreren via onderstaande link (zie actievoorwaarden):
Registreer uw actie model voor 2 + 2 jaar garantie Wat valt er niet onder deze garantie? Storingen voortkomend uit gebruikersfouten en kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie. Zanussi heeft hiervoor een praktisch document samengesteld:
Zanussi garantie voorwaarden Problemen oplossen Veel storingen en problemen hebben een eenvoudige oorzaak welke - met een beetje hulp - zelf op te lossen is. Groot voordeel hiervan is dat u direct weer over uw apparaat kunt beschikken en u dus niet thuis hoeft te blijven voor de monteur. Daarnaast betreffen deze kleine storingen vaak gebruikersfoutjes of installatie foutjes welke bij bezoek van de monteur zouden kunnen leiden tot discussie punt. Kortom: altijd handig om hier even kort aandacht te besteden en zodoende deze discussie te voorkomen.
Hulp bij het zelf oplossen van uw storing Wat te doen bij een storing? Mocht u een storing hebben aan uw Zanussi keuken of vrijstaande apparaat dan kunt u het beste direct contact met De Schouw Witgoed opnemen. Dit kan telefonisch op nummer (035) 69 18 115 of per e-mail op
info@deschouwwitgoed.nl. Aangezien De Schouw WItgoed over een eigen service en technische dienst beschikt zullen wij op basis van ervaring een inschatting van uw storing maken en hierop actie ondernemen. Eventueel is het ook mogelijk om direct online uw storing door te geven. Via de website
www.mijnapparaten.nl kunt u 24 uur per dag uw storing melden en direct een afspraak in de agenda van de monteur plannen. Praktisch, snel en direct op het door u gewenste tijdstip.
Contactgegevens Zanussi service dienst: Indien gewenst kunt u ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met de service dienst van Zanussi. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer (0172) 468 468.