Wacht a.u.b...
Beschrijving AFB900
Lees verder
122 cm. hoge inbouw vrieskast uitgevoerd met 5 compartimenten en voorzien van een energieklasse A+ label. Deze zuinige Whirlpool AFB900 heeft een netto inhoud van 122 liter en is voorzien van een akoestisch alarm.
Praktisch verder bij de AFB900 is de eenvoudige montage van de deur door middel van een sleepdeur geleider systeem.
Praktisch verder bij de AFB900 is de eenvoudige montage van de deur door middel van een sleepdeur geleider systeem.
Info van fabrikant

Nishoogte 122 cm.
Sleepdeur geleider systeem
- Energieklasse A+
- nismaat 122 cm
Vriesgedeelte:
- bruto inhoud totaal: 145 liter
- netto inhoud 122 liter
- 5 diepvriesladen
- Mechanische bediening
- Geluidsalarm (deur slecht gesloten)
- Invriesvermogen 6,5 kg/24u
- Max. bewaartijd bij stroomuitval 15u
- Draairichting deuren verwisselbaar
Technische eigenschappen:
- Energieverbruik per jaar 222 kwh
- nismaat (hxbxD): 1225 x 550 x 560 mm
- Deurgeleiding met railsysteem
- afmetingen apparaat (hxbxD): 1220 x 540 x 540 mm
Specificaties
Model
Vrieskast
Energieklasse
Energieklasse A+
Buitenmaten ( h x b x d )
1220 x 540 x 540 mm
Inbouwmaten ( h x b x d )
1225 x 550 x 560 mm
Productcode fabrikant
850462701000
Soort
vrieskast
Deur montage inbouw
Sleepdeur
Uitvoering
Inbouw
Inhoud vriesgedeelte (liters)
122,00
Nishoogte inbouw (cm)
± 122,5 cm
No-Frost vriessysteem
Handmatig ontdooien
Installatie
Zorg vóór bestelling dat de maatvoering & bevestigingssysteem (sleep / deur-op-deur) klopt. Pak de vriezer uit en plaats deze volgens de voorschriften. Monteer vervolgens uw eigen keukendeur hier weer op. Wacht 4 uur alvorens de vriezer aan te zetten.
Garantie
Op een WHIRLPOOL vrieskast inbouw AFB900 ontvangt u 2 jaar volledig + 3 jaar onderdelen garantie. Deze garantie heeft betrekking op het volledige pakket dus voorrijkosten, arbeidsloon en eventueel te gebruiken onderdelen.
Verplichte registratie voor extra onderdelen garantie
U ontvangt kosteloos de extra garantie op onderdelen alleen indien u zich na aankoop hiervoor registreert. Dit is dus een vereiste om voor deze onderdelen garantie in aanmerking te komen:
Registreer uw aankoop
Wat valt er niet onder deze garantie?
Storingen voortkomend uit gebruikersfouten en kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie. Meer informatie hierover vindt u in de garantie voorwaarden van WHIRLPOOL.
Garantie voorwaarden WHIRLPOOL
Website Whirlpool over garantie en garantiecontracten
Whirlpool heeft een apart gedeelte op de website welke volledig gewijd is aan de garantie, garantiemogelijkheden en de daarbij passende verlening.
Website Whirlpool garantie
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed beschikt over een eigen service dienst hebben wij de nodige ervaring en zullen wij dan ook allereerst proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. Mocht dit niet lukken dan zal De Schouw Witgoed contact opnemen met de service dienst van WHIRLPOOL Nederland en uw storing bespreken. De Schouw Witgoed of WHIRLPOOL Nederland zal vervolgens telefonisch contact met u opnemen om de beste oplossing met u te bespreken.
Contactgegevens WHIRLPOOL service dienst:
Mocht u er toch de voorkeur aangeven uw service aanvraag rechtstreeks bij de fabrikant in te geven dan kunt u dit doen via een speciale service pagina op de website van WHIRLPOOL Nederland. Tevens is het ook mogelijk om telefonisch contact met ze op te nemen op nummer (079) 530 64 00.
Verplichte registratie voor extra onderdelen garantie
U ontvangt kosteloos de extra garantie op onderdelen alleen indien u zich na aankoop hiervoor registreert. Dit is dus een vereiste om voor deze onderdelen garantie in aanmerking te komen:
Registreer uw aankoop
Wat valt er niet onder deze garantie?
Storingen voortkomend uit gebruikersfouten en kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie. Meer informatie hierover vindt u in de garantie voorwaarden van WHIRLPOOL.
Garantie voorwaarden WHIRLPOOL
Website Whirlpool over garantie en garantiecontracten
Whirlpool heeft een apart gedeelte op de website welke volledig gewijd is aan de garantie, garantiemogelijkheden en de daarbij passende verlening.
Website Whirlpool garantie
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed beschikt over een eigen service dienst hebben wij de nodige ervaring en zullen wij dan ook allereerst proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. Mocht dit niet lukken dan zal De Schouw Witgoed contact opnemen met de service dienst van WHIRLPOOL Nederland en uw storing bespreken. De Schouw Witgoed of WHIRLPOOL Nederland zal vervolgens telefonisch contact met u opnemen om de beste oplossing met u te bespreken.
Contactgegevens WHIRLPOOL service dienst:
Mocht u er toch de voorkeur aangeven uw service aanvraag rechtstreeks bij de fabrikant in te geven dan kunt u dit doen via een speciale service pagina op de website van WHIRLPOOL Nederland. Tevens is het ook mogelijk om telefonisch contact met ze op te nemen op nummer (079) 530 64 00.
Reviews (0)
Alternatieven
Huidig product
Downloads
Hieronder vindt u officiële documentatie bij dit product (pdf bestanden).
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
-
Top winkel
4 juli 2025
T.N.
Binnen 10 minuten hadden we de wasmachine gekozen. Fijn, we hadden zeker niet de indruk dat de verkoper Rob onze een duur ding wilde aansmeren.
Levering na 2 dagen bezorgd en geïnstalleerd
Lees op trustpilot.nl -
Duidelijk en snel
23 juni 2025
Rolink
Mijn inductie oven werd snel geleverd en tegen een goede prijs. Op advies van de Schouw had ik er ook een perilex snoer bij besteld, maar bij uitpakken zat deze al aan de oven. 1 telefoontje was voldoende om het geld retour te krijgen.
Lees op trustpilot.nl -
Makkelijk en klantvriendelijk
18 juni 2025
Frank
Makkelijk bestellen en het werd snel geleverd. Eerst had ik hen nog met een vraag gebeld en die werd snel en duidelijk beantwoord.
Enige min-puntje: Het doorgegeven van het bezorgmoment de dag ervoor werd wat later gedaan dan de uiterste tijd die in de email stond. Het bezorgen was daarentegen wel gewoon weer precies op de tijd zoals afgesproken.
Lees op trustpilot.nl