Wacht a.u.b...
Beschrijving IKM540RVS
Lees verder
De Pelgrim IKM540RVS is geschikt voor gemalen koffie en koffiebonen en beschikt over een reservoir met een inhoud van 1,8 liter.
Info van fabrikant

Pelgrim IKM540RVS koffiemachine
Volledig automatische inbouw
Voor koffiebonen en gemalen koffie
Roestvrijstaal
- Eenvoudige bediening d.m.v. druktoetsen
- Koffiesterkte en -hoeveelheid per kopje, van espresso tot een grote mok koffie
- Vanaf de voorzijde bereikbaar met een inhoud van 1,8 liter
- Inclusief heetwater tap voor bijvoorbeeld theewater
- Volledig uitrekbaar op rails voor eenvoudig bijvullen van koffiebonen (opbergvakken aanwezig)
- Pompdruk van 15 Bar
- Uitneembare zetgroep, eenvoudig te reinigen
- Inhoud bonenreservoir 201 gram
- Aansluitwaarde 1,2 kW
Ook leverbaar in Pelgrim Jazz matzwart, type IKM540MAT. Perfect in te bouwen onder en naast alle Best of Seven keukenapparaten.
Specificaties
Garantie
Wat valt er niet onder deze garantie?
Mocht de monteur voor een service bezoek bij u komen en vaststellen dat de storing te wijten is aan een gebruikersfout of dat het kunststof onderdelen betreft, houdt u er dan rekening mee dat dit niet onder garantie valt.
Wat houdt de deze garantie exact in?
Standaard krijgt u twee jaar volledige fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie omvat arbeidsloon, voorrijkosten en onderdelen. Indien hierboven aangegeven staat dat u op de PELGRIM koffiemachine IKM540RVS zelfs 5 jaar garantie heeft, dan houdt dit in dat u - naast de normale 2 jaar volledige garantie in de eerste twee jaar - in het derde, vierde en vijfde jaar dekking heeft op arbeidsloon en onderdelen. U dient in deze drie jaren dan ook alleen de voorrijkosten te voldoen.
LET OP: indien dit apparaat voor 5 jaar garantie in aanmerking komt, dan moet deze zelf registreren!
Voor het verkrijgen van de 5 jaar garantie (standaard is 2 jaar fabrieksgarantie) dient u uw aankoop binnen 30 dagen te registreren. Deze registratie kunt u regelen per telefoon op nummer 0900-555 000 1 of online via onderstaande link:
Online registratie van uw aankoop
Wat te doen bij een storing?
Zowel binnen als buiten de garantie kunt u uw storing het beste direct bij ons aanmelden. Dit kunt u telefonisch doen via 035-6918115, maar bij voorkeur per email naar info@deschouwwitgoed.nl. Voordeel voor u als consument bij aanmelding van de storing betreft:
1. u hoeft zelf niet in de wacht te gaan staan bij de fabrikant
2. bepaalde storingen lost onze eigen service dienst op wat voor u voordeliger is
3. wij hebben de ingangen bij de fabrikanten en kunnen dus sneller schakelen
4. als wij op de hoogte zijn van uw storing kunnen wij het proces ook begeleiden en daar waar nodig ingrijpen.
Contactgegevens Pelgrim service dienst:
U kunt desgewenst uw service aanvraag online ingeven en direct een afspraak inplannen via het vraag monteursbezoek aan - formulier op de website van Pelgrim service. Telefonisch is de servicedienst van Pelgrim te bereiken op nummer 0900 - 555 00 03.
Optioneel: 8 jaar garantie bij 4 of meer Pelgrim apparaten
Als u gelijktijdig vier Pelgrim apparaten of meer aanschaft, dan ontvangt u naast de 2 jaar volledige basisgarantie, 6 jaar extra garantie; dus inclusief alle kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon. U betaalt dan alleen de voorrijkosten.
Reviews (0)
Alternatieven
Huidig product
Luxere Pelgrim
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
Top winkel
4 juli 2025
T.N.
Binnen 10 minuten hadden we de wasmachine gekozen. Fijn, we hadden zeker niet de indruk dat de verkoper Rob onze een duur ding wilde aansmeren.
Levering na 2 dagen bezorgd en geïnstalleerd
Lees op trustpilot.nlDuidelijk en snel
23 juni 2025
Rolink
Mijn inductie oven werd snel geleverd en tegen een goede prijs. Op advies van de Schouw had ik er ook een perilex snoer bij besteld, maar bij uitpakken zat deze al aan de oven. 1 telefoontje was voldoende om het geld retour te krijgen.
Lees op trustpilot.nlMakkelijk en klantvriendelijk
18 juni 2025
Frank
Makkelijk bestellen en het werd snel geleverd. Eerst had ik hen nog met een vraag gebeld en die werd snel en duidelijk beantwoord.
Enige min-puntje: Het doorgegeven van het bezorgmoment de dag ervoor werd wat later gedaan dan de uiterste tijd die in de email stond. Het bezorgen was daarentegen wel gewoon weer precies op de tijd zoals afgesproken.
Lees op trustpilot.nl