Wacht a.u.b...
Beschrijving KPesf3620
De KPesf3620-21 beschikt over vingervlekvrij roestvrijstaal en lange stanggreep (hevelgreep).
Info van fabrikant

Vrijstaand roestvrijstaal
Energieklasse A++
- Energieklasse A++
- Totale netto inhoud: 345 liter
- CoolPlus-functie
- PowerCooling
- Display: LED temperatuurdisplay
Interieur:
- Comfort GlassLine deurvakken
- 1 groentelade op telescooprails
- flessendraagrooster
- legplateaus van veiligheidsglas
- Super koelen: SuperCool automaat
Overig
- Klimaatklasse: SN-T
- Geluidsniveau: 39 dB
- Deur met hevelgreep
- Telescooprail
Specificaties
Kenmerken koel/vries
Alleen deuren roestvrijstaal
Model
Koelkast
Energieklasse
Energieklasse A++
Buitenmaten ( h x b x d )
1655 x 600 x 631 mm.
Soort
koelkast
Kleur
Rvs
Uitvoering
Vrijstaand
Positie vriesgedeelte
Zonder vriesgedeelte
Inhoud koelgedeelte (liters)
345,00
Installatie
Haal de koelkast uit verpakking en zet deze op de plaats. Zorg ervoor dat de koelkast stabiel staat en stel deze waterpas. Na plaatsing dient u minimaal 4 uur te wachten (bij rechtstandig vervoer), alvorens de koelkast aan te zetten.
Garantie
Liebherr Nederland geeft 8 jaar volledig garantie bij aankoop van de LIEBHERR koelkast kastmodel rvs KPesf3620-21. Alle huishoudelijke koelkasten, vriezers en wijnkasten komen in aanmerking voor 8 jaar zekerheid. Dit betekent dat u, bovenop de fabrieksgarantie, van het derde tot en met het achtste jaar na aankoopdatum garantie ontvangt op alle onderdelen en arbeidsloon en geen voorrijdkosten betaald. Het enige wat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf kosteloos registreren.
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Reviews (0)
Alternatieven
Best verkocht in klasse
Ander merk of kleur
Huidig product
Voor meer
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
-
Vakkundige en vriendelijke medewerkster…
3 mei 2025
M.N.
Vakkundige en vriendelijke medewerkster en supersnel een combimagnetron geleverd en geïnstalleerd. Dit alles binnen één dag..
Lees op trustpilot.nl -
Inbouw koelkast is geleverd zoals…
1 mei 2025
Mark Peters
Inbouw koelkast is geleverd zoals besteld, maar bleek (mijn fout) niet de juiste maat. De Schouw heeft prima mee gewerkt om te corrigeren en in tweede instantie een goed alternatief geleverd. Bedankt voor het meedenken.
Lees op trustpilot.nl -
Vriendelijke monteurs die op tijd…
1 mei 2025
Michael Heemskerk
Vriendelijke monteurs die op tijd waren. Ik had de verkeerde lengte gasslang besteld maar gelukkig hadden ze ook nog andere lengtes meegenomen. Keurig alles gemonteerd en oude fornuis meegenomen. Klasse!!
Lees op trustpilot.nl