Wacht a.u.b...
Beschrijving KP4220
Lees verder
185 cm. hoge koelkast uitgevoerd in de kleur wit en voorzien van twee groentelade aan de onderzijde. De Liebherr KP4220 heeft een inhoud van 390 liter en beschikt verder over een chromen flessenhouder.
Praktisch verder zijn de glazen leggers welke inhoogte verstelbaar zijn. De binnendeur is voorzien van degelijke vakken welke een glazen bodem hebben (optimale geleiding van kou).
Praktisch verder zijn de glazen leggers welke inhoogte verstelbaar zijn. De binnendeur is voorzien van degelijke vakken welke een glazen bodem hebben (optimale geleiding van kou).
Info van fabrikant

Vrijstaand wit
Energieklasse A++
- Energieklasse A++
- Totale netto inhoud: 390 liter
- CoolPlus-functie
- PowerCooling
- Display: LED temperatuurdisplay
Koelgedeelte
- Inhoud koelruimte: 390 liter
Interieur:
- Comfort GlassLine deurvakken
- 2 groenteladen op telescooprails
- flessendraagrooster
- legplateaus van veiligheidsglas
- Super koelen: SuperCool automaat
Overig
- Klimaatklasse: SN-T
- Geluidsniveau: 39 dB
- Deur met hevelgreep
- Telescooprail
Specificaties
Model
Koelkast
Energieklasse
Energieklasse A++
Buitenmaten ( h x b x d )
1852 x 600 x 631 mm.
Soort
koelkast
Kleur
Wit
Uitvoering
Vrijstaand
Positie vriesgedeelte
Zonder vriesgedeelte
Inhoud koelgedeelte (liters)
390,00
Installatie
Haal de koelkast uit verpakking en zet deze op de plaats. Zorg ervoor dat de koelkast stabiel staat en stel deze waterpas. Na plaatsing dient u minimaal 4 uur te wachten (bij rechtstandig vervoer), alvorens de koelkast aan te zetten.
Garantie
Liebherr Nederland geeft 8 jaar volledig garantie bij aankoop van de LIEBHERR koelkast kastmodel KP4220-21. Alle huishoudelijke koelkasten, vriezers en wijnkasten komen in aanmerking voor 8 jaar zekerheid. Dit betekent dat u, bovenop de fabrieksgarantie, van het derde tot en met het achtste jaar na aankoopdatum garantie ontvangt op alle onderdelen en arbeidsloon en geen voorrijdkosten betaald. Het enige wat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf kosteloos registreren.
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Alleen zelf registreren !
De extra zekerheid is gratis. Het enige dat u hiervoor moet doen is het apparaat binnen 6 maanden na aanschaf aanmelden. Aanmeldingen voor 8 jaar zekerheid (bij huishoudelijke apparatuur) of 5 jaar zekerheid (bij professionele apparatuur) worden uitsluitend in behandeling genomen met aankoopfactuur! Meld uw Liebherr koelkast/vriezer aan voor extra zekerheid
Garantievoorwaarden van Liebherr
Liebherr heeft op zijn website een duidelijk overzicht gegeven van de garantievoorwaarden. Hier vind u onder andere dat uitgesloten van garantie glasbreuk, gloeilampen, accessoires e.d. zijn. Uitgebreide garantievoorwaarden Liebherr
Wat te doen bij een storing?
Als u een storing heeft kunt u het beste contact met ons opnemen per mail via info@deschouwwitgoed.nl of telefonisch op nummer (035) 69 18115. Aangezien De Schouw Witgoed over een eigen servicedienst beschikt, hebben wij de nodige ervaring. We zullen in eerste instantie dan ook proberen u - indien mogelijk - telefonisch te helpen. In het geval dat dit niet mogelijk is, zullen wij contact opnemen met de servicedienst van Liebherr Nederland en uw storing bespreken. U zult vervolgens gebeld worden voor het maken van een afspraak voor bezoek van de monteur. Of - indien de storing eenvoudig zelf te verhelpen is - zult u gebeld worden om uit te leggen welke stappen u zelf kunt ondernemen.
Online een service bezoek aanvragen
Bij Liebherr heeft u ook de mogelijkheid om online een service bezoek aan te vragen. U wordt dan binnen 24 uur direct door de servicedienst van Liebherr gebeld voor het maken van een afspraak.
Aanvraag servicebezoek Liebherr
Reviews (0)
Alternatieven
Best verkocht in klasse
Ander merk of kleur
Huidig product
Voor meer
Luxere Liebherr
Product vragen (0)

Wat klanten over ons zeggen...
Top winkel
4 juli 2025
T.N.
Binnen 10 minuten hadden we de wasmachine gekozen. Fijn, we hadden zeker niet de indruk dat de verkoper Rob onze een duur ding wilde aansmeren.
Levering na 2 dagen bezorgd en geïnstalleerd
Lees op trustpilot.nlDuidelijk en snel
23 juni 2025
Rolink
Mijn inductie oven werd snel geleverd en tegen een goede prijs. Op advies van de Schouw had ik er ook een perilex snoer bij besteld, maar bij uitpakken zat deze al aan de oven. 1 telefoontje was voldoende om het geld retour te krijgen.
Lees op trustpilot.nlMakkelijk en klantvriendelijk
18 juni 2025
Frank
Makkelijk bestellen en het werd snel geleverd. Eerst had ik hen nog met een vraag gebeld en die werd snel en duidelijk beantwoord.
Enige min-puntje: Het doorgegeven van het bezorgmoment de dag ervoor werd wat later gedaan dan de uiterste tijd die in de email stond. Het bezorgen was daarentegen wel gewoon weer precies op de tijd zoals afgesproken.
Lees op trustpilot.nl