Bezorging en reparatie

- We wassen met grote regelmaat onze handen zodat wij ons bezoek aan u zo veilig mogelijk houden.
- Onze mannen in de buitendienst desinfecteren na ieder bezoek hun handen en hebben verscherpte richtlijnen gekregen zodat zij op een verantwoorde manier uw bestelling kunnen plaatsen of een storing kunnen verhelpen. Bij installatie van een nieuwe apparatuur of reparatie aan uw defecte zullen wij zoveel als mogelijk afstand nemen.
- Alleen bij bezorging heeft u - indien hiervoor gekozen - de optie van betaling per pin. Onze mobiele pinautomaten zullen extra worden schoongemaakt. We adviseren zoveel mogelijk contactloos te betalen. Bij reparatie ontvangt u een factuur welke u achteraf kunt overmaken.
- We houden dagelijks alle nieuwsberichten bij en houden ons aan de maatregelen van de overheid.


Update 23-03-2020

Naar aanleiding van de persconferentie en de aangekondigde verscherpte maatregelen hebben wij onze maatregelen aangescherpt. Dit betekent dat, naast bovenstaande zaken, wij u het volgende graag extra onder de aandacht willen brengen:


- Wij nemen van te voren met u contact op om samen te bespreken hoe wij de levering, installatie of reparatie bij u kunnen uitvoeren. Waar mogelijk verplaatsen we - in overleg met u - intensieve klussen naar een later tijdstip.
- Wij houden zieke en verkouden bezorgers/monteurs thuis.
- Levering, installatie en reparatie doen wij met alle hygiënevoorschriften en wij houden 1,5 meter afstand
- Wij ontsmetten zo nodig het geïnstalleerde of gerepareerde materiaal